Saturday 21 March 2015

An old me and a new start

First things first, aku tak tau nak menulis dalam Bahasa Melayu atau English, so awal2 lagi aku minta maaf andainyer ada yang x suka ngan bahasa rojak dan singkatan serta ejaan yg aku gunakan. Memandangkan aku akan menjadikan blog ni tempat aku suka suki nak mengomel jer bukan untuk article formal pun. 

Dah lama rasanyer aku berenti keje, abis blaja and ada baby ( x baby mana da pun my little girl). Lebih kurang lima tahun juga aku melalui satu perjalanan hidup yang penuh cabaran tapi still yang terindah, andai ada mesin masa pun aku tetap akan pilih jalan yang aku da lalu nih. 

Pahit getir yang aku lalui lepas kawin aku anggap dugaan yang mematangkan aku. Aku masih ingat kata2 'kakak' yang kita ni hanya akan tau manisnyer kejayaan tuh selepas kita jatuh. Aku amat berterima kasih pada keluarga n kawan yang bantu aku, Insyaallah aku sedang berusaha melunaskan aper yang sepatutnyer.

Aku buat blog nih sbb aku nk carik aktiviti yang aku boleh buat selain jadik full time house mgr nih, ;p. Adik aku tokey blog milokaw  tu asyik suh aku buat clixsense lar blog lar menda lar suh carik aktiviti selain isi masa main game, heh...itu hobi kot payah nk buang dari kecik sampai tua ngadap game. G pun katanyer dari main game free x dpt duit baik buat blog n clixsense yang leh dapat pasif income walaupun sikit2.

Aku bukan tanak buat blog ni dari dulu tapi aku tatau nk citer pasal aper, tapi since da ada banyak masa terluang skang, boleh lar aku ngomel jerk on any topics yang relevan nanti2. 

Till we meet again in other post ^_^.




1 comment:

  1. teruskan usaha suci-murni tu. jemput ke blog sy.

    ReplyDelete